طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

بنشین و نظاره کن تنهاییم را...
برنمی تابم...
راهی ندارم جز...
پس...
دعایم کن.

+دل نگارهایم بر اساس دریافت ها , درک مطالب خوانده شده ی کتب , شنیده ها و... است.
بنابراین احتمال خطا در انها وجود داره.ممنون میشم اگه اشتباهی دید تذکر بدید.
به امید خدا بقیه مطالب با سند و مدرک ارائه می شوند.



Reba.ir

آخرین مطالب

pic position

pic position

پیوندها

بشو!

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ب.ظ

خدا از تو 

چیزی جز شدنت نمیخواهد!

پس بشو!

....................

طالب


+خداوند از تو انتظاری غیر از رشد همین چیزی که هستی ندارد.هی به این در و اون در نزن.نگو اگر من فلان استعداد را داشتم چه میشد... اگر مرد بودم چه میشد... اگر تیز هوش بودم... اگر پدرم عالم بود...  اگر و صدها اگر دیگر. خدا دوست داره با همین چیزی که هستی به بالاترین نقطه توی رده ی خودت برسی. برفرض من بی استعداد اگر تمام سعیم را برای قرب به حضرت حق کنم و چیزی کم نذارم.فرقی با آیت الله قاضی ها ندارم من همینم و تمام وجودم را برای رسیدن به کمال خرج کردم.من یک قاضیم برای خدای خودم.فقط نباید کم گذاشت و کلک نزد.

حواسمان باشد این دلیلی برای کم کاری و عدم تلاش نیست . فقط میگوید هیچ حجتی بر تو نیست که بگویی من استعداد ندارم.استاد ندارم.شرایط ندارم و... .


۹۲/۱۱/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
طالب 1

نظرات  (۱۰)

نباید دست روی دست گذاشت

باید تلاش کرد

باید حرکت کرد

سلام

خداقوت

دعامون کنید تا بتونیم در مسیر باشیم 

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۳ سعید براتی

سلام-

در یک کلام :

لا یکلف الله نفساً الا وسعها...

زیبا بود.

همیشه با خدا باشید.

یاحق

پاسخ:
سلام و درود خدا

بسیار عالی فرمودید.


یک کلام :

لا یکلف الله نفساً الا وسعها...


۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۰ عبد گنهکار
سلام مؤمن.
.
.
.

 آمدیم خواندیم لذت بردیم...


یا حسین



پاسخ:
سلام و ردود خدا


خوش آمدی
خوش خواندی
خوش باشی!


۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۴ محمد عباسی فرد
سلام دوست گرامی
بسیار ممنون بابت دعوت شما
هم مطلب زیبایی بود و هم وب خیلی خوبی با مطالب خوبی دارید
خوشحالم از این دعوت
در پناه حق
التماس دعا
پاسخ:
سلام و دود خدا

ممنونم.

سبز باشید و در حال رویش!(البته علوی)

دعا بفرمایید.
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۷ کنیز حضرت مادر(س)
سلام علیکم.
موفق باشید زیر سایه امام عصر(عج)
التماس دعا
پاسخ:
سلام و درود خدا

ممنونم.
همچنین.

عرشی باشید!
آسمانی!
پایدار!
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۵ امیـــــد امیـــــد
شجاعت،بخشی از الفبای شهادت است! 
جهادتان مبارک ....
وبلاگتونو دوست دارم خیلی....
به روزیم...
پاسخ:
سلام و درود خدا

ممنونم.


عرشی باشید!
آسمانی!
پایدار!
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۱ کنیز حضرت مادر(س)
سلام علیکم.
موفق باشید زیر سایه امام عصر(عج).
التماس دعا
پاسخ:
سلام و درود خدا

ممنونم.

عرشی باشید!
آسمانی!
پایدار!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

عالی بود.

انشاالله به امید حق رو سیاه نباشیم.

خدایا تو خود آگاهی وسع ما اینقدر است

شما عنایت کن نذار آرزو به دل بمیریم.

خدایا عقل ودرک استفاده بهینه از امکاناتی که داریم به ما بده

آمین

ممنون

یاعلی مددی

پاسخ:
سلام و درود خدا


آمین!
خدایا ببخش که یک عمر
عاشقانه هایم را خرج این و آن کردم!
و به تو  فقط یک مشت خمیازه و
کسلی و بی حوصلگی تحویل دادم!
سلام بزرگوار...
بابت دعوتتون تشکر میکنم...
وب متین و پرمغزی دارید بهتون تبریک می گم...
پاسخ:
سلام و درود خدا

لطف دارید.

عرشی باشید.
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۹ علی اکبر مجنون الحسین جان

بسم رب الزهرا ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب...

یک پیشنهاد!

باکمال تواضع در برابر ساحت قدسی پروردگار عالم و مولانا اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا

و شما برادرعزیزم وخواهر گرامی ام ؛پیشنهاد می شود بافرارسیدن در ایام شهادت بی بی جان دوعالم

فاطمه زهرا روحنافدا و نگه داشتن پاس حرمت آن اولیا مخدره؛ تمامی بلاگهای خود را در ستون یا هدر آن ؛

به نام قدسی ملیکه پروردگارمتعال مزین نمائیم که در این ایام نشان دهنده عزاداری ما نیز در فضای مجازی و

این سنگر ولایی  باشد.تقاضامنداست این پیشنهاد را باکمال احترام ؛به لینکهای دیگر خود اطلاع دهید.

والسلام

من الله التوفیق

ان شاالله

مجنون الحسین جان

23/11/1392


پاسخ:
سلام و درود خدا

ممنون.

انشاالله هر کدام سهمی داشته باشیم در برگزاری مراسم و... .


عرشی باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">