طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

بنشین و نظاره کن تنهاییم را...
برنمی تابم...
راهی ندارم جز...
پس...
دعایم کن.

+دل نگارهایم بر اساس دریافت ها , درک مطالب خوانده شده ی کتب , شنیده ها و... است.
بنابراین احتمال خطا در انها وجود داره.ممنون میشم اگه اشتباهی دید تذکر بدید.
به امید خدا بقیه مطالب با سند و مدرک ارائه می شوند.



Reba.ir

آخرین مطالب

pic position

pic position

پیوندها

                                                  

مرحوم آیت الله مروی می فرمودند : مرحوم آقای معلم معتقد بودند خدمت خدمت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رسیدن خیلی مشکل است .

به آقای معلم دامغانی عرض کردم : آقا شما توسلی در طول زندگی خود نگرفتید که خدمت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسید ؟

گفتند : نه .

یک وقت دیگر به آقای معلم گفتم : آقای معلم شما ختمی نگرفتید که آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را ببینید ؟

گفتند : نه .

گفتم : آقا پس یک ختم به ما بدهید .

گفت : برای چه ختم میخواهی ؟

گفتم : خوب شما خودتان چرا ختم نگرفته اید ؟

گفت : راستش من فکر کرده ام حالا ختم هم بگیرم ! امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را هم ببینم ! اما با کدام چشم به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نگاه کنم ؟ من که خجالت میکشم با چشمی که به این سو و آن سو میرود به حضرت نگاه کنم .

این چشم هرزه ، صاحبش باید خجالت بکشد به او که وجه الله است نگاه کند امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجه الله است .


نظرات  (۶)

از این جهت هم میشه گفت که خب بلخره همه ی ما می دونیم در هر شرایطی وظیفمون چیه و باید چه کاری انجام بدیم و برای انجام اون وظیفه هم که به هر حال اگه به کمک احتیاج داشته باشیم -که داریم-همیشه می شه با توسل به ائمه و کمک گرفتن از خداوند مانع رو برطرف کرد؛پس دیگه چه دلیلی می مونه به این همه اصرار به دیدن حضرت؟
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...

چشمهایم از دلم رنجیده اند...
هرچه دل خواست آنها دیدند..
در عوض یک کار مشکل خواستند...
دیدن موعود از دل خواستند...
چون نباشد دل پی دریای نور...
بسته باشد دیده هنگام ظهور.....
مهدیا دل را خودت یاری بده
چشمهایم را تو دلداری بده....
کی رفته ای زدل که تمنا کنم ترااااا
کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تراا
غیبت نکرده ای که شوم طالب حضور
پنهان نگشته ای که هویدا کنم ترااا
با صد هزار جلوه برون آمدی که من
با صد هزار دیده تماشا کنم ترا

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم
کسی به فکرشمانیست راست میگویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم
اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است
من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم
من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم
درون سینه ما عشق یخ زده آقا
تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا
کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا بزرگوار

یاعلی مددی

حالا این یه بحثه... یه بحث دیگه هم اینه که دیدن حضرت اساساً چه فایده ای داره؟ مولا(عج) رو ببینیم که چی بشه؟ چه دردی از آقا دوا میکنه؟ چه دردی از ما دوا میکنه؟ گیریم که چشممون پاکِ پاک هم باشه، دیدن مولا(عج) چه دردی از طولانی شدن غیبت دعا میکنه؟؟


برای همه خوب باش

آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود

و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">