طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

بنشین و نظاره کن تنهاییم را...
برنمی تابم...
راهی ندارم جز...
پس...
دعایم کن.

+دل نگارهایم بر اساس دریافت ها , درک مطالب خوانده شده ی کتب , شنیده ها و... است.
بنابراین احتمال خطا در انها وجود داره.ممنون میشم اگه اشتباهی دید تذکر بدید.
به امید خدا بقیه مطالب با سند و مدرک ارائه می شوند.



Reba.ir

آخرین مطالب

pic position

pic position

پیوندها

اعتراض و تحصن دانشجویان ارزشی استان سمنان

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از سمنان، در پی لغو ناگهانی اولین کنگره شهدای دانشجویی دامغان که قرار بود فردا در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شود، بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن انتشار بیانیه‌ای خواستار دلایل لغو این مراسم ازسوی ریاست این دانشگاه شد.

 

در این بیانیه آمده است: بر کسی پوشیده نیست که آسایش کنونی این کشور را مدیون ایستادگی و مقاومت شهدای عزیزمان هستیم.

 

پاسداری آنان از مرزهای جغرافیایی باعث شده است که همه مردم طعم امنیت و آرامش را درک کنند!

 

اکنون که با پیگیری‌های شبانه‌روزی دانشجویان دانتشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان موجبات قدر‌دانی کوچکی از زحمات شهدای دانشجوی شهرستان دامغان فراهم شده است، برایمان سوال است که چرا ریاست دانشگاه با برگزاری برنامه، آن هم یک روز قبل از تاریخ مقرر مخالفت می‌کند!؟

 

ما دانشجویان دانشگاه خواستار توضیح واضح راجع به این موضوع از سوی ریاست هستیم و تا پاسخی عاقلانه از مسئولان دانشگاه دریافت نکنیم به تحصن خود ادامه خواهیم داد.

دانشجویان ارزشی و بسیجی تجمع کننده در مقابل درب دانشگاه پس از نا امیدی از پاسخگویی ریاست دانشگاه در خصوص مخالفت با برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجویی شهرستان دامغان به صورت خودجوش تصمیم به برگزاری این اجلاسیه در همان زمان از پیش تعیین شده و در مقابل درب دانشگاه گرفتند.
گزارش ها حاکی از آن است که سایر دانشجویان ارزشی دانشگاه های استان نیز پس از شنیدن این موضوع و ناراحتی از نحوه برخورد غلط ریاست این دانشگاه در قالب گروههای خودجوش فردا برای اعتراض و شرکت در این اجلاسیه عازم دانشگاه آزاد دانغان خواهند شد.
لذا بدینوسیله ما نیز از تمامی امت حزب الله استان دعوت می نماییم تا فردا راس ساعت 9 صبح جهت شرکت در این اجلاسیه در مقابل درب دانشگاه آزاد اسلامی دامغان حضور به هم رسانند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">