طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

صدهزاران طالب اینجا سرنهاد / تا که یک کس اندر این ره پا نهاد

طالب

بنشین و نظاره کن تنهاییم را...
برنمی تابم...
راهی ندارم جز...
پس...
دعایم کن.

+دل نگارهایم بر اساس دریافت ها , درک مطالب خوانده شده ی کتب , شنیده ها و... است.
بنابراین احتمال خطا در انها وجود داره.ممنون میشم اگه اشتباهی دید تذکر بدید.
به امید خدا بقیه مطالب با سند و مدرک ارائه می شوند.



Reba.ir

آخرین مطالب

pic position

pic position

پیوندها

  • حرم امام رضا رفتن مهم و اصل نیست بلکه حرم در دل شماست.
  • آستان قدس رضوی (ع)از عرش برتر است . ای عزیز خدا! از شما هیچ چیز نمی خواهیم .خود شما را می خواهیم.دست از طلب ندارم تا کام من برآید / یا جان رسد به جانان یاجان زتن برآید/حسن لیلی جزیکی مجنون نداشت/ عالمی مجنون لیلای من است/بکم فتح الله و بکم یختم .بکم یسلک الی الرضوان .

 

  • شخصی آمدحرم امام رضا (ع)و عرض کرد:من هزارتومان می خواهم (چند دهه  قبل که هزارتومان معادل چند ده میلیون تومان امروز بود) و گفت تا ده می شمارم .اگر ندادی سرم رامحکم می کوبم به دیوار تا متلاشی شود!و شروع به شمردن کرد،رسید که به 9،عرض کرداگرندهی سرم رامی کوبم و شوخی ندارم .ناگهان یک شمش طلا در دستش قرار گرفت.امام رضا (ع) رافتشان حاضراست.                                                                                                                                         
  • به علامه طباطبایی عرض کردم که چگونه برویم حرم ،فرمودند:"در حرم جز خدا مشاهده نمی شود".

    • آقاجان ! ما کرامت (طی الارض و...)نمی خواهیم .دو دیده  بینا می خواهیم  و بعد همه چیز. دلمان می خواهد امام رضا (ع) در دلمان بنشیند.یا اباجواد (ع)! دیگر لحظات آخر عمرمان را داریم طی می کنیم  ناکام هستیم .

     

    • در مشهد مقدس به همراه عیال و فرزندانم مشرف بودیم .بعد از چند روز بی پول شدن به  حضرت رضا (ع)عرض کردم :من حتی یک قران ندارم ودلم نمی خواهد کسی بفهمد .(با این که با علمای زیادی آشنا و در ارتباط بودم ومی توانستم قرض بگیرم اما  دلم نمی خواست )فوراً از چند ناحیه پول برایم رسید.

     

۹۳/۰۶/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
طالب 1

حرم رضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">